ירושלים: איחוד חילוני ינסה להוציא את החרדים מהקואליציה

מוטי הלפרין No Comments on ירושלים: איחוד חילוני ינסה להוציא את החרדים מהקואליציה

איחוד של ארבעה מפלגות בירושלים, מגוש המרכז-שמאל, יצא היום לדרך בברכתם של מנהיגי השמאל לפיד ומיכאלי • המטרה המוצהרת של האיחוד, שינסה להביא אליו עוד קהלים ומפלגות, היא לדחוק החוצה את החרדים מהקואליציה וממוקדי הכוח בעירייה

General view of Safra square, the Jerusalem municipality building, in Jerusalem, August 7, 2023. Photo by Chaim Goldberg/Flash90 *** Local Caption *** ?????? ?????? ??????? ????? ?????? ??? ????
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האיחוד בירושלים שינסה לדחוק את החרדים החוצה מהקואליציה: היום (חמישי) הכריזו ארבעה מפלגות בבירה, מגוש המרכז-שמאל, על איחוד וריצה משותפת בבחירות הקרובות. המטרה המוצהרת של המפלגות הללו, שכעת התאחדו, היא "החזרת הרוב הממלכתי והמתון למועצת העיר" – ז"א לדחוק החוצה את הנציגים החרדים ממוקדי הכוח. מי שמיהר לברך על כך הוא רה"מ לשעבר ויו"ר האופוזיציה הנוכחי, ח"כ יאיר לפיד.

ארבעת המפלגות שהתאחדו הן: רשימת 'האיחוד הירושלמי' שכוללת את סגן ראש העיר יוסי חביליו ('מצילים את ירושלים'), רס"ן בדימ' יעלה ביטון דה-לנגה מטעם מפלגת 'יש עתיד', חברת הנהלת העיר ד"ר לורה ורטון ('ירושלים דמוקרטית') וערן בן-יהודה מטעם מפלגת 'העבודה'. לטענתם הם לא יסתפקו רק באיחוד הזה, אלא ינסו לצרף אליהם עוד מפלגות "מתונות". עם זאת, לראשות העיר הם לא ינסו מאחר וניצחונו של משה ליאון, ראש העיר הנוכחי, צפוי להיות ברוב גדול במיוחד.

לפיד כאמור מיהר לברך על כך, וכתב בחשבון הטווויטר שלו כי "האיחוד הירושלמי של יוסי חביליו, יעלה ביטון דה-לנגה שלנו יחד עם לורה ורטון (ירושלים דמוקרטית) וערן בן-יהודה (העבודה), מביא את הבשורה לחיים משותפים. חיים של שוויון, דמוקרטיה, פלורליזם, השקעה בחינוך ובתרבות ובעיקר ביחד. אני מברך על האיחוד ומודה לכל השותפים רק ביחד אפשר לשנות".

גם יו"ר מפלגת העבודה הארצית, ח"כ מירב מיכאלי, בירכה: "תכירו את ערן בן יהודה, מזכיר מחוז ירושלים של מפלגת העבודה, ירושלמי, ליברל חובש כיפה וסוציאל דמוקרט מושבע. כבר שנתיים שערן מתכנן את הרגע הזה, עובד ביצירת החיבור הירושלמי הגדול למען הציבור הליברלי. ערן, שירושלים זורמות לו בורידים ועתידה מתרוצץ כל הזמן בראש, הצליח היום לייצר את האוירה הטובה שירושלים כל כך צריכה, שישראל כל כך צריכה".



0 תגובות